Landstede Groep

Heb jij geen laptop van school, maar een eigen apparaat, zoals een MacBook of iPad? Dan hoeft jouw computer niet opnieuw geïnstalleerd te worden. Maar let op: ook dan heb je van 20 t/m 29 juli geen toegang tot de bestanden. Na de migratie dien je in te loggen met je nieuwe mailadres.

Lever je laptop in

Heb jij een laptop die vanuit school verstrekt is? Dan moet je die op vrijdag 15 juli (tussen 10.00 – 14.00 uur) a.s. inleveren op jouw locatie. Ben jij die dag niet op school, overleg dan met je teamleider wanneer je je laptop dan kunt inleveren. Om het logistieke proces bij het inleveren van de laptops soepel te laten verlopen, vragen we het volgende van je:

  • Voorzie je laptoptas van een “kofferlabel” en sticker. Deze liggen vanaf maandag 11 juli klaar in de personeelsruimte.
  • Vul het formulier voor bewijs van afgifte in (voornaam, achternaam, locatie, S-nummer dat aan de onderkant van je laptop staat). Deze ligt klaar bij het “kofferlabel”. Neem het ingevulde formulier mee bij het inleveren van je laptop.
  • Zorg ervoor dat je je laptop, laptoptas én oplader gezamenlijk inlevert.
  • Op vrijdag 15 juli tussen 10.00 - 14.00 uur kunnen de laptops worden ingeleverd (Hardenberg lokaal 071 / Ommen lokaal 108 / Dedemsvaart lokaal 1).

Ophalen laptop en printpas:

  • Op woensdag 24 augustus (tussen 10.00 - 12.00 uur) of maandag 29 augustus (tussen 08.00 - 12.00 uur) kun je je laptop weer ophalen. Dit kan in hetzelfde lokaal als waar je hem hebt ingeleverd. Je ontvangt dan ook meteen je nieuwe printpasje (je huidige pasje werkt niet meer en kun je vernietigen).