Netwerkmigratie
Migratie
Op donderdag 30 juni hebben alle collega's van het Vechtdal College een brief over de netwerkmigratie ontvangen. Om de migratie zo soepel mogelijk te laten verlopen, is iedereen gevraagd een aantal acties te doorlopen. Op deze webpagina vind je alle relevante informatie hierover.
Crisiscommunicatie
Van 20 t/m 29 juli is ons netwerk niet beschikbaar. Communicatie met medewerkers, leerlingen en ouders is in die periode niet mogelijk op de reguliere manier. Als zich onverhoopt tóch een crisis voordoet, communiceren wij als volgt:
- Naar medewerkers communiceren we via hun privé-mailadres dat in Afas vermeld staat. Zorg er dus voor dat je vóór 8 juli je privé-mailadres hebt ingevoerd.
- Voor ouders en leerlingen zijn wij bereikbaar op: VC.algemeen@gmail.com
Vragen?
Heb je nog algemene vragen over de netwerkmigratie? Dan kun je contact opnemen met je teamleider. Vragen die technisch van aard zijn, kunnen gesteld worden aan de centrale Helpdesk Landstede Groep: 088 - 850 80 90 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08:00-17:00 uur).
Testen van programma's
ICT heeft de belangrijkste softwareprogramma's, zoals Office (Word, Powerpoint, Excel), Afas, Magister en Printen getest. Deze programma's doen het dus gewoon als jij je laptop weer hebt opgehaald. Het kan zijn dat een enkel ander programma nog niet goed functioneert. Als dat zo is, meld het dan even bij de IT-Servicedesk op jouw locatie. Dan wordt het zo snel mogelijk opgelost.
Goede start van het schooljaar
voor onder andere Magister, eerste keer login en Multi Factor Authenticatie

Nieuw e-mailadres
Alle medewerkers van het Vechtdal College krijgen een nieuw e-mailadres


